© Право інтелектуальної власності, 2005 - 2016. При цитуванні посилання на www.intellaw.org.ua обов’язкове.

ГОЛОВНА

БІБЛІОТЕКА

ДОГОВОРИ

ЗАКОНИ

ОХОРОНА

ЗАХИСТ

ОСВІТА

ЛІНКИ

БЛОГ

ПОСЛУГИ


Украинская Баннерная Сеть

Право інтелектуальної власності

- у матеріалах справи відсутні докази, які б могли ставити під сумнів той факт, що слова та музика музичного твору "Це любов" та слова і музика музичного твору "В ритмі серця" є ідентичними, оскільки зміни стосувалися лише назви твору;


- 15.02.2006 ТОВ "Комп Мюзік Паблішинг" (ліцензіар) та ТОВ "АВФ-Продакшин" (ліцензіат) укладено ліцензійний договір № 1С-2006, відповідно до умов якого:


- ліцензіар надає ТОВ "АВФ-Продакшин" невиключні майнові авторські права на використання частини музичного твору з текстом під назвою "В ритмі серця" (автор музики та слів Лижичко Руслана) у складі телевізійного рекламного ролика, в тому числі невиключні права на аранжування, адаптацію та будь-які подібні зміни об'єкта; публічне сповіщення (трансляцію в телеефірі, радіоефірі) результатів; проте це не звільняє компанії, які займаються трансляцією, від зобов'язань сплатити роялті за таке сповіщення організації колективного управління авторськими правами (пункт 1.1);


- ТОВ "АВФ-Продакшн" зобов'язане включити фрагмент зазначеного музичного твору до складу одного телевізійного рекламного ролика (аудіовізуальний твір з умовною назвою "Спонсорство відбіркового конкурсу Євробачення 2006", що створюється з метою реклами "Київстар" та складатиметься із зафіксованої серії пов'язаних між собою кадрів з використанням фрагмента твору "В ритмі серця" тривалістю не більше 60 секунд), та використовувати надані права стосовно такого телевізійного рекламного ролика тільки способами, передбаченими даним договором, протягом строку з 15.02.2006 по 15.05.2006 і на території України (пункт 2.2);


- ТОВ "АВФ-Продакшн" не має права переуступати отримані за даним договором права на твір третім особам, але має право надавати третім особам створений з використанням твору телевізійний рекламний ролик для включення у телеефір (пункт 1.2);


- ТОВ "АВФ-Продакшн" зобов'язується виплатити ліцензіару роялті на підставі отриманого рахунку від ліцензіара за передані у користування права у сумі 15 000 грн. без врахування ПДВ (пункт 4.1);


- 21.02.2006 ТОВ "АВФ-Продакшн" (виконавець) і ТОВ "Євро Ер Ес Сі Джі Київ" (замовник) укладено договір № 21/02-06 про створення творів та передачу виключних майнових авторських прав на їх використання, відповідно до умов якого:


- замовник доручає, а виконавець приймає на себе зобов'язання на замовлення та за рахунок замовника виконувати роботи з виробництва телевізійного рекламного ролика з умовною назвою "Спонсорство відбіркового конкурсу Євробачення 2006", що створюється з метою реклами "Київстар" та складається із зафіксованої серії пов'язаних між собою кадрів тривалістю 60 секунд); монтажу, кольорокорекції відеопродукції, створення комп'ютерної графіки та анімації, використання музичного твору з текстом під назвою "В ритмі серця" (автор музики та слів Лижичко Руслана), запису на касеті формату BetaCam SP, та зобов’язується відчужити (уступити) замовнику виключні майнові авторські права та суміжні права на результат робіт, перелічені у статті 15 Закону;


<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>